Sep 21, 2011

Business, Business, Business

Assalaamualaikum.....w.b.t
     Hari ni aku nk citer program aku kat UUM semester ini. Kalau hampa semua nak taw (ceh, cakap longhat lah pulak), semester ini aku amik satu paper je. Berbanding budak2 yang lain, ada yang 5 paper, 6 paper, 7 paper, dan 8 paper pun ada. Dasyat betol!!!...Lepas tu kelas hari selasa jek. Kebetulan minggu ni kelas ditangguhkan, so seminggu aku cuti. Boring nyer, ada kelas bosan, x de kelas pon bosan. Pelik kan manusia, buat tu x kene, buat ni pon x kene. Tapi tulah lumrah manusia.

     Tapi oleh kerana sangat, sangat, sangat boring, maka aku cari business part time. Buat masa ni aku still join business topup aku. So, pada sesiapa nak join jd agen business yang topup ini sila klik disini. Memang mudah, senang, pantas dan mudah. hanya yuran seumur hidup serendah RM10 jer....


     Selain tu, aku join kerja lab. Kerja nya jaga lab, print out, kita duit, key in data tapi yang paling best  mudah nak download. Hehehe..Sejam RM 2.30, aku amik 16 slot. Banyak tu (yelah, banyak free kan). Boleh lah dapat >RM200 sebulan.


     Selain tu, ada business lain, aku baru join iaitu business jual baju jenama Strawberu. Siapa nak tempah baju, tempah lah dalam bulan september ini. Sebab, tempahan sehingga akhir bulan ini. Desing gempak beb.....rugi kalau x beli. Kepada pelajar DPP TM lelaki, jangan risau. Saya akan round2 blok2 anda. Standby duit jek yer....Hehehehe... Jika anda ingin mengetahui dengan lebih lanjut, sila layari disini.

     Berkemungkinan aku nk join business photostate kat TM Copy Center but x sure lagi. Tengok dari segi kelapangan masa. Buat masa sekarang ni aku nak fokus pada jualan baju dan kerja lab komputer. Tapi hidup sekarang ni perlukan duit kan.

     Memandangkan duit PTPTN aku dah habis, so, kene cari kerja lah. Nasib bek aku ada elaun praktikal. Dapat spend buat masa ini. Hehehe.

Wassalam....

** SILA SEBARKAN PADA KENGKAWAN UNTUK PENGETAHUAN MEREKA SERTA PENAMBAHAN ILMU DENGAN KLIK "LIKE" DI BAWAH POST DAN "SHARE" DI ATAS POST. DISAMPING ITU, MENDAPAT PAHALA APABILA MEMBANTU SESAMA MANUSIA -@_@-

1 comment: