Jun 21, 2011

Agen Topup Boleh Membawa KEUNTUNGAN yang Berlipat Ganda

     Agen topup adalah suatu aliran downline dalam perniagaan. Selain itu, topup prepaid adalah suatu perkara yang amat penting pada zaman ini. Jadi jika anda menjadi agen topup, anda tidak perlu untuk pergi ke mana-mana untuk mencari topup. Hanya duduk di rumah sudah cukup untuk memiliki topup. Selain itu, anda juga boleh menggunakan untuk kegunaan anda sendiri kerana harga topup kami adalah murah berbanding anda membeli topup di kedai.
     Hanya dengan RM10 anda akan mendapat keuntungan bersih sebanyak 40 sen. Memang anda nampak 40 sen adalah kecil. Akan tetapi lihatlah faedah lain yang akan anda dapat. Anda cuba bayangkan jika anda berlaku emergency hendak membeli topup pada jam 12 malam, tentu saya pasti tiada kedai topup akan buka. Ditambah lagi dengan pembelian topup di kedai berhari-hari. Selama anda membeli topup di kedai, sudah berapa ratus ringgit anda gunakan?? Berapa ratus ringgit keuntungan yang anda dapat dari kedai topup yang anda beli?? Usahkan ratus, 20 sen pun tak dapat. Jadi rugi  adalah jika pembelian topup ditambah cas 50 sen atau RM1. Betul tak???
     Sesudah anda menjadi agen kami, anda mesti inginkan pulangan balik wang yuran yang anda bayar kepada kami. Jika anda ingin mencari keutungan yang tinggi dan berlipat ganda serta ingin memiliki pembayaran yuran anda balik, maka anda perlu mencari orang lain untuk menjadi agen topup seperti anda. Mudah sahaja, anda beritahu kepada rakan anda seramai 4 orang untuk join agen topup dengan hanya membayar RM10 untuk pendaftaran seumur hidup. Komisyen yang akan diberikan kepada anda sebanyak RM3.00 per orang. Jadi, dengan adanya 4 orang yang sertai, anda akan mendapat RM12 dalam tangan. Lihatlah ia sudah melebihi wang pembayaran yuran anda tadi. Itu hanya 4 orang, cuba anda hitung ini pula : 

Sehari anda mencari dalam 2 orang = RM6.00
Sebulan anda mencari 60 orang = RM6.00 X 60 = RM360.00 

     Anda lihat, sudah ternyata anda akan mendapat RM360/sebulan. Tetapi anda fikir macam sedikit sahaja nilai itu bukan. Itu hanya pada komisyen RM3.00. Pasti anda inginkan komisyen yang lagi tinggi seperti RM40/orang. Jika anda ingin mengetahui dengan lebih lanjut berkenaan penjualan dan agen topup ini, sila layari di http://mieycheyimcerita.blogspot.com/2011/06/penjualan-topup-menanti-anda.html


** SILA SEBARKAN PADA KENGKAWAN UNTUK PENGETAHUAN MEREKA SERTA PENAMBAHAN ILMU DENGAN KLIK "LIKE" DI BAWAH POST DAN "SHARE" DI ATAS POST. DISAMPING ITU, MENDAPAT PAHALA APABILA MEMBANTU SESAMA MANUSIA =)

No comments:

Post a Comment