Jun 21, 2011

Penjualan Rantai Pearl Love (Stok Terhad)


Rantai "Pearl Love" adalah seutas rantai yang sungguh menarik. Ia mempunyai pelbagai bentuk dan rupa tetapi saya mempunyai bentuk yang sama iaitu berbentuk rama-rama. Ditengah rama-rama tersebut diletakkan mutiara yang diambil dari tiram. Asalnya saya hendak beri kepada parent saya tetapi bila difikirkan balik tidak sesuai dengan mereka kerana mereka sudah taraf warga tua. Contoh rantai sepeti di bawah ini :


Untuk pengetahuan anda, rantai ini pada saya ia sesuai untuk wanita berusia remaja dan berusia muda. Ia berbentuk kecil dan sesuai dipakai ketika majlis berlangsung seperti grand dinner atau dipakai ketika bersiar-siar. Ia nya telah diletakkan disebuah kotak dan di dalam kotak tersebut mempunyai alas untuk meletakkan rantai tersebut serta sekeping pamplet berbentuk rama-rama. Contoh produk seperti di bawah ini :







Seutas rantai + alas + pamplet kecil + kotak semuanya berharga RM25 sahaja. Kalau diikutkan harga sebenar adalah RM180 (itu yang saya tahu dari company, ntah betul atau tidak). Jika berminat untuk memiliki rantai ini sila hubungi @ sms saya di 017-7058681/013-4641346 atau anda boleh hantar kan komen anda dibawah ini. Miliki cepat kerana saya mempunyai 3 kotak sahaja lagi. 

Tempah Sekarang!!!!!

** SILA SEBARKAN PADA KENGKAWAN UNTUK PENGETAHUAN MEREKA SERTA PENAMBAHAN ILMU DENGAN KLIK "LIKE" DI BAWAH POST DAN "SHARE" DI ATAS POST. DISAMPING ITU, MENDAPAT PAHALA APABILA MEMBANTU SESAMA MANUSIA =)

No comments:

Post a Comment