Jun 16, 2011

Penjualan TOPUP menanti anda!!!

     Jika rakan pembaca semua ingin tahu bahawa selama saya belajar di universiti, saya meluangkan masa saya dengan penjualan topup yang dikehendaki oleh setiap masyarakat di Malaysia ini. Mana tak nya, hari-hari nak topup dan memerlukan kaedah yang paling mudah untuk topup prepaid ke handphone (Hp) saya. Saya percaya rata-rata 99% di negara kita ni pakai Hp. Siap canggih-canggih lagi, budak sekolah rendah pon dah ada Hp. Betul tak apa yang saya katakan??
     Menurut kajian hampir 2.15 Juta di Malaysia menggunakan Hp. Prepaid memang penting dan amat diperlukan. Jadi dengan adanya penjualan topup secara sendiri, anda tidak perlu lagi untuk ke kedai atau ke pekan atau ke bandar. Hanya menggunakan Hp anda, sms 1 sen, dapat topup. Baring atas katil pon boleh beli topup lah. Mudah kan. Selain itu juga anda boleh menjual topup pada rakan sekerja anda. Hanya menggunakan Hp, sms 1 sen, rakan anda dapat topup, anda dapat duit. dari rakan sekerja anda. MUDAHNYA!!!!...

Pernahkah anda terfikir begini ???

     Mari saya cerita kisah saya semasa menjual topup ini. Pada mulanya saya kurang berminat tentang perniagaan. Sewaktu di universiti, saya mempunyai roomate yang cukup baik. Selama 7 semester saya bersama dengannya. Dipendekkan cerita, roomate saya ini membuat jualan topup. Disebabkan kolej yang kami duduki tidak banyak kedai yang membuat jualan topup dan jauh pulak tu, maka roomate saya ini menceburkan diri dalam bisnes ini. Lama-kelamaan roomate aku ini semakin sibuk dengan jualan topupnya. Kenapa tidak, hari-hari pergi ke bank asyik 'bank in' duit jek. Aku menjadi kesian dengan roomate aku ini dan disebabkan itu, aku membantunya menjadikan diriku sebagai agen bawahnya. Dari situ aku mendapat keuntungan dan penjualan topup biasanya akan cepat habis. Yelah, hari-hari pelajar nak beli topup. Sampai 3 @ 4 pagi pon ada lagi pelajar nak beli topup. Cuba bayangkan, dengan bermodalkan RM100, satu malam boleh habis dijual mcm tu saja. Dari itu, aku terus bermodalkan RM1000 dan boleh dihabiskan dalam masa 2 minggu ke 3 minggu. Kentungan nya pula, bargantung kepada peratusan untung jualan topup tersebut. Tetapi boleh lah digunakan keuntungan untuk buat belanja makan, shoping2, jalan dll.

     Jadi, adakah anda ingin menceburi bidang perniagaan ini?? Ianya sungguh mudah dan saya jamin, anda akan berasa selesa dengan perniagaan ini. Ini kerana pertama, anda tidak perlu keluar rumah lagi untuk mencari kedai topup. Kedua, anda tidak perlu nak bukak kedai untuk menjual topup. Jual kat rumah pon boleh, comfirm rumah anda akan jadi macam kedai. Lebih-lebih lagi kalau kawasan tinggal anda tiada kedai jual topup. Lagi HOT!!!!

     Baiklah, nampaknya anda sudah tidak sabar nak tahu cara nak jalankan perniagaan ini. Saya akan terangkan langkah-langkah untuk memulakan perjalanan jualan topup ini. Langkah-langkah adalah seperti berikut :

PAKEJ-PAKEJ YANG DITAWARKAN

PAKEJ AGEN 3rd RETAIL (TR)
  1. Yuran pendaftaran RM10.00
  2. Peratus keuntungan Celcom (3.00%), Maxis (2.50%), Digi (1.50%)
  3. Dapat Laporan SMS (hanya 1 sen / SMS)
  4. 24 jam tanpa henti
  5. Mendapat komisyen RM3.00/orang jika menarik rakan anda untuk join bersama.
PAKEJ AGEN 2nd RETAIL (SR)
  1. Yuran pendaftaran RM30.00 (Kredit modal RM5.00 akan diberi secara percuma)
  2. Peratus keuntungan Celcom (3.25%), Maxis (2.80%), Digi (1.70%) 
  3. Dapat Laporan SMS (hanya 1 sen / SMS)
  4. 24 jam tanpa henti
  5. Mendapat komisyen RM3.00/orang hingga RM10.00/orang jika menarik rakan anda untuk join bersama. 
PAKEJ AGEN 1st RETAIL (FR)
  1. Yuran pendaftaran RM50.00 (Kredit modal RM10.00 akan diberi secara percuma)
  2. Peratus keuntungan Celcom (3.50%), Maxis (2.80%), Digi (1.70%)
  3. Dapat Laporan SMS (hanya 1 sen / SMS)
  4. 24 jam tanpa henti
  5. Mendapat komisyen RM3.00/orang hingga RM25/orang jika menarik rakan anda untuk join bersama.
PAKEJ AGEN RETAIL (R)
  1. Yuran pendaftaran RM90.00 (Kredit modal RM30 akan diberi secara percuma)
  2. Peratus keuntungan Celcom (3.75%), Maxis (2.90%), Digi (1.80%)
  3. Dapat Laporan SMS (hanya 1 sen / SMS)
  4. 24 jam tanpa henti
  5. Mendapat komisyen dari RM3.00/orang hingga RM40.00/orang jika menarik rakan anda untuk join bersama. 
CARA-CARA UNTUK MENDAFTAR
  1. Sediakan wang sebanyak RM10 @ RM30 @ RM50 @ RM90 untuk bayaran yuran pendaftaran dan duit modal minimum RM10 untuk pusingan modal anda. (lebih dari itu pun lagi boleh)
  2. Sila telefon @ sms saya di no [017-7058681 @ 013-4641346] untuk mengambil no akaun saya dan deposit duit tersebut kedalam akaun saya. Dan telefon @ sms saya kembali untuk pengesahan deposit tersebut.
  3. Untuk pendaftaran, sila sms DAFTAR*<nama anda>*<negeri anda>*<no hp anda>*TR*1988 dan hantar ke 017-7058681 @ 013-464346
  4. Sila tunggu dalam masa paling lama 24 jam untuk pendaftaran no anda. Anda akan mendapat satu sms dari server yang menyatakan pendaftaran anda telah berjaya dan satu lagi sms yang menyatakan modal anda sudah dimasukkan. Di dalam sms tersebut terdapat rujukan format topup, anda boleh rujuk di situ
 KELEBIHAN BERSAMA KAMI
  1. Yuran Pendaftaran Paling Murah iaitu hanya RM10 sahaja dan pendaftaran SEUMUR HIDUP.
  2. Peratusan yang PALING TINGGI di Malaysia.
  3. TIDAK perlu bersusah-payah pergi ke kedai untuk membeli TOPUP.
  4. Mendapat keuntungan dan MURAH apabila anda membelinya.
  5. Boleh digunakan untuk KEGUNAAN SENDIRI.
  6. Hanya menggunakan HANDPHONE anda sendiri.
  7. TIDAK perlu menubuhkan kedai atau bayar sewa tapak kedai.
  8. Boleh buat JUALAN SAMBILAN semasa kerja.
  9. Hanya SATU SEN sahaja penghantaran mesej dan mendapat MESEJ LAPORAN dari server.
  10. Paling lewat mendapat TOPUP hanya 1 minit dan paling cepat adalah 7 SAAT
  11. Paling lewat mendapat TOPUP selama 24 JAM per hari dan TIADA DIKENAKAN CAS LEBIHAN selepas jam 12 tengah malam.
  12. Boleh TOPUP sebanyak RM3, RM4, RM5, RM6, RM7, RM8, RM9,RM10.......RM100.
  13. Tahap penjualan BERBEZA dari kedai-kedai TOPUP yang lain.
  14. BOLEH menjual nombor pin juga.
  15. Boleh mendapat keuntungan yang tinggi dengan mendapat KOMISYEN dari RM3 hingga RM40.
  16. Mempunyai PELBAGAI PAKEJ untuk dilanggani.
  17. Boleh MENUKAR PAKEJ dari pakej-pakej yang rendah kepada pakej yang tinggi.
    **JADI, JANGAN TUNGGU DAN BERLENGAH LAGI. SERTAI SAYA DALAM MENJANA PENDAPATAN DAN KEMUDAHAN YANG DISEDIAKAN. UNTUK SEBARANG PERTANYAAN, SILA HUBUNGI SAYA (EN FAHMI) DI TALIAN 017-7058681 @ 013-4641364 @ EMAIL : mfcrmj06@google.com

    ** SILA SEBARKAN PADA KENGKAWAN UNTUK PENGETAHUAN MEREKA SERTA PENAMBAHAN ILMU DENGAN KLIK "LIKE" DI BAWAH POST DAN "SHARE" DI ATAS POST. DISAMPING ITU, MENDAPAT PAHALA APABILA MEMBANTU SESAMA MANUSIA =)

    1 comment: